dimarts, de febrer 13, 2007

QUINA LENTITUD

Noi, no sé què em passa però suposo que m'he quedat una mica empatxada de tant teixir pels regals Nadal que ara m'ho prenc amb calma ...



Tinc coses començades a punt d'acabar

- Un jerseiet amb caputxa de La Droguerie - ACABAT

- Un jersei pel Jan que estic acabant i patint perquè no sé si faré curt de llana, agrrrrr



Tinc coses començades que no sé quan acabaré

- El famós KIRI que no m'hi acabo de posar

- Un jersey per l'Ona que he d'acabar perquè sinó l'any vinent es convertirà en regal per algú altre i tampoc és això



Tinc projectes pendents de començar

- Uns mitjons amb una llana preciosa que la Betty em va comprar a Alemanya

- Un jersey per la meva neboda de 4 mesos que com no m'afanyi també faré curt de llana

- Un "Stormwater shawl" amb una llana de seda i "seacell" que fa una olor a mar increïble

- Tinc llana NORO (6 troques) i m'he de pensar què fer amb ella

- Tinc una llana DEBBIE BLISS vermella amb la que estic pensant de fer mitons o alguna bufanda



Tinc a la ment

- Una RUFFLES per la meva germana

- Un jersei d'estiu preciós que hi ha en una de les revistes de Debbie Bliss per a la primavera estiu



I per fi, ja he acabat aquest conjunt per al meu nebot Adrià ... però, em sembla que és un pèl curt de mànigues i per acabar-ho d'arrodonir no li passa pel cap (quina cagada, hauria d'haver fet l'hombro obert amb botons) però tot es pot arreglar, oi ??



1 comentari:

Elbereth ha dit...

Carme, me he agotado solo de leérte, yo la lista de los empezados la tengo más menguada, pero la de "pendientes" se incrementa peligrosamente día a día. Que guapo el jersey y la bufanda, me encanta el color crudo.