dimarts, de febrer 06, 2007

MEME

Doncs la Noe també m'ha deixat el relleu d'un "meme" en el qual us he d'explicar 5 coses sobre mi que no sapigueu ... buff

1 - Quan tenia una setmana, vaig volar per primera vegada (si no comptem quan anava ben còmode a la panxona de la mare) amb avió per anar cap a Palma de Mallorca ... vaig organitzar un sarau tant important que vaig sortir a la premsa local amb el titular "Un paquete muy delicado", es veu que no vaig parar de plorar en tot el viatge
2 - Als onze anys vaig anar al cinema a veure "Psicosis" i vaig quedar tant traumatitzada que les àvies amb monyo em terroritzaven !
3 - Una de les coses més boniques que he vist ha estat una Aurora Boreal
4 - La xocolata negra és un dels plaers més intensos amb els que deleito el meu paladar
5 - He donat la volta al món tres vegades i en total he trepitjat més de 35 països ... un repte personal que espero millorar

2 comentaris:

Noe ha dit...

Ostris, 35 països! No deus tenir àlbums de fotos... deus tenir "armaris de fotos"! Què guais!

Jo vaig veure l'Exorcista amb 7 i encara avui no suporto ni la musiqueta.

Booteeful ha dit...

Mmmmmm.... pues tenemos algo en común (a parte de tejer ropita para bebé, jajaja!)... me encaaaaantaaa el chocolate negro!! Ojala tuviera un trocito ahora mismo... (¿qué digo? ¿Un trocito? Quiero decir un buen trozo! ;-)) Por cierto, en tu blog falta una foto de la maravillosa chaqueta que estás tejiendo! :-)