dissabte, de juliol 15, 2006

COMPTE ! La llana produeix addicció

Deu meu, no ho hagues dit mai, pero estic segura que la llana produeix addiccio.
Sera l'olor? Seran els colors? Sera el tacte? ... no ho se, pero del que si estic segura es que quan entres a una botiga de llana t'hi deixaries el sou !

I aixo vaig fer ( pero no tot, que he de marxar de vacances!) dimarts passat quan vaig anar a Persones Llanes. Havia vist el Miquel amb una llana feta de saris preciosa pero molt gruixuda, ideal per a fer algun coixi o el que estava teixint ell, una bossa-regal per posar-hi un ampolla de vi. Tambe havia vist la Danni teixint una bufanda que la podeu veure al blog de Barcelona knits, preciosa, que era una mica mes prima. Finalment vaig veure una bufanda que li van regalar a la Nadine amb una llana que encara era mes prima que la primera i em vaig decantar per aquesta. És preciosa i molt original, abradable al tacte i multicolor ... en fare tambe alguna bufanda, fulard o similar.
Despres em vaig quedar una llana de coto negre per fer un xal amb manigues i, aixo no es tot, quina casualitat que havia arribat la llana de Lorna's laces ... ohhhh quina meravella ! Em vaig quedar una troca de color verd increible. I si al final no se que fer, cap problema, a l'envoltori de la troca hi ha el patro per fer un "Easy Pie-Wedge Shawl"!

Aqui les teniu, no son una preciositat?


Pero que us penseu que ja en tinc prou ... doncs no. Dimecres vaig fer una comanda per internet i he comprar un parell de revistes i llana NORO. Mireu si soc previsora, no voldria que arribes l'hivern i jo sense llanes. Quan m'arribin ja us les ensenyare.

(Accents omesos per facilitar la traduccio)