dilluns, de gener 07, 2008

Vacances productives


Doncs si, tot i que ja treballo des del passat dia 2 de gener, finalment avui han acabat les vacances de Nadal. Els nens demà tornen a l'escola i tot tornarà a la normalitat (gràcies a Déu):-)
Hem aprofitat gairebé una setmana per anar a Andorra. Ens agrada anar-hi, però lluny de les aglomeracions de gent durant aquestes festes. Per això, esquivem les botigues i pujem a la muntanya. M'encanta seure a la vora del foc i veure com a fora cau la neu i amb aquest paisatge idíl·lic, què millor que agafar les agulles?

He de dir però que durant els dies que hi hem estat, no ha caigut ni un floc de neu :-((
Tot i així, mentre els nens gaudien de la poca neu que hi havia, he fet força cosetes, algunes les he acabat i altres han quedat a mitges.


El meu primer clapotis, el vaig començar el novembre. Vaig comprar quatre troques de llana Malabrigo i pel clapotis en vaig utilitzar tres i una miqueta més i com que em sobrava força llana, li vaig fer un beret per l'Ona.

Deprés vaig començar una "Multidirectional diagonal scarf" que encara no està acabada. Per fer-la he agafat una NORO Silk Garden que fa dos anys que tinc i que no sabia què fer amb ella. M'encanta el resultat visual, però crec que no és tant suau com demana una bufanda.



També vaig fer un beret, patró de Rowan "Gemma Beret", que vaig regalar a la meva amiga invisible. Tenia unes troques de mohair que em van anar de fábula. M'ha quedat una mica gran, però te un calat preciós. Crec que amb la llana que m'ha sobrat me'n faré un per a mi.


En fi, tenim tot un any per endavant, per teixir coses boniques per a gent que estimem ... així que, som'hi !!

3 comentaris:

Elbereth ha dit...

Me gusta todo muchísimo, la gorra francesita, el conjunto de gorro y bufanda, que por cierto que perfección en el punto...PERO ESA BUFANDA MULTIDIRECCIONAL...OHHHHHHHHHHHHHHHHHH...me encantan los colores, el punto todo...me parece preciosísima.

Elbereth ha dit...

Carme ya puse el email a la vista, para que me puedas escribir...que no me acuerdo que dudas tenías. Algo hablamos de revistas de ropa de bebe repolluda...en fin...que hablamos.

Elbereth ha dit...

Hola corazón, tienes un regalito en mi blog...pásate por él.