divendres, de juliol 20, 2007

NAIXEMENT A LA VISTA

Doncs si, de nens en neixen durant tot l'any, però a la meva família tenim predilecció perquè neixin a l'estiu ... deu ser que a l'hivern passem més temps a casa no?

El naixement d'una criatura és una de les emocions més intenses de la vida. Jo no canviaria el moment en què vaig parir els meus dos fills, per cap altre, en tot cas aquell moment l'embolicaria amb molta cura amb el plaer d'alletar-los perquè aquest, és el moment més íntim que mai he tingut ni tindré amb els meus nens. Sabeu què? quan els van començar a sortir les dents, jugaven a mossegar-me el mugró i ahhhhh, això feia molt mal :-((((

Bé, no m'allargo més, per una nena que es dirà Joana (néta d'un bon amic meu, en Josep M.), aquest pantaló/jersey d'una peça, model de "La Droguerie". En comptes de posar botons als hombros, he fet unes cadenetes per acabar amb una llaçada. Espero que no sigui gaire llarga perquè tot i que és talla de naixement, el veig una mica curt. També li he fet una bosseta per guardar-lo i així quan creixi, segur que li agradarà veure lo petiteta que va arribar a ser.

4 comentaris:

Elbereth ha dit...

Guauuuuuuuu, que superfashion va a ir Joana desde pequeñina...Me encanta el detalle de la bolsa tejida para que guarde esa ropita o cualquier otra cosa...

Danni ha dit...

Que pasada! es precioso con los lazitos! Ahora si.. quiero verlo con con la Joana...!

Besotes para ti amiga!

Flavio83 ha dit...

Holaaaa! M'agradaria moltíssim intercanviar enllaços :) M'encanta el teu blog!

Petons des de Castelló de la Plana!

Flavio :)(Knitting Fla)

Flavio83 ha dit...

Què boooo! Jo trigaria un segle per a fer tot això!!! :D

Fla