divendres, de gener 05, 2007

REGALS DE NADAL

Sí, sí, ja ho sé ... Nadal ja fa dies que ha passat però amb els preparatius del viatge, no vaig poder ensenyar-vos les bufandes que vaig fer per a la família. Com que aquesta any no passariem les festes amb ells, com a mínim que un petit detall els digués que encara que lluny ens sentíem molt aprop.









La bufanda de l'esquerra l'ha rebut la meva cunyada, la central el meu sogre i la de la dreta el meu cunyat. Les dues primeres són de Persones llanes i la última éstà feta de les llanes Katia que ens van regalar l'any passat.

Només poso aquesta mostra perquè en total van ser 9 bufandes i un gorro, i alguna com la ruffles ja l'heu vist.

1 comentari:

Elbereth ha dit...

Carme, me encantan las bufandas, tendrían 50.000, jajajaja. Y me gusta mucho las lanas que has escogido...