dilluns, de novembre 06, 2006

KIMONO

La setmana passada, només arribar de Persones Llanes, vaig començar a mirar quin jersei podia fer amb la preciosa llana d'alpaca que vaig comprar.

Doncs m'he decidit per un "kimono" preciós del llibre de La Droguerie.
Primer vaig començar-lo amb una troca però vaig veure que em quedava molt primet i sense cos i llavors vaig decidir teixir-lo amb dues troques alhora. Ara m'agrada més perquè te la consistència que m'agrada ... el que em fa patir, és que em dona la sensació que pica una mica :-], sort que és jaqueteta i no li ha de tocar la pell; també deixa anar molt pèl, jo no faig més que rascar-me el nas mentre el teixeixo !!!

El kimono es teixeix d'una sola peça, és genial! Ja he fet una màniga (que és la part estreta i llarga) i un troç del davant i del darrera i així és com està






En viu, el color és molt més bonic.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Què ràpida! Ho acabaràs en un no res. A veure si avui coincidim.

Elbereth ha dit...

Guauuuuuuuuuu, estoy deseando verlo terminado. El azúl es muy bonito. De todas maneras no tengo muy claro que tipo de jersey es un kimono, me imagino algo con manga ancha tipo japonesa....