dimarts, de juny 06, 2006

Knitting by the see

Oh, quin cap de setmana !! Em convenien uns dies de descans per recuperar forces.

Primer de tot, us presento la Llum, una gosseta d'Atura que va néixer a finals de gener, o sigui que te quatre mesos. És fosqueta tot i que cada dia se li aclareix més el pèl, és molt dolça però molt trapella ...

Doncs sí, aquest cap de setmana hem anat a la platja, hem passejat, hem jugat a la sorra, hem pescat ... els nens s'ho han passat "bomba", sobretot veient com ha reaccionat la Llum que ha vist el mar per primera vegada i s'ha tirat a l'aigua com si fós un peix, saltant i corrent com boja. No ha parat ni un moment i ha quedat arrebossada de sorra com una croqueta ! Aquí la teniu ...



Com que hi ha hagut temps per gairebé tot, també he trobat un raconet per fer mitja, això sí, gaudint de l'olor i remor del mar. Encara estic amb els meus mitjons però tinc començades tantes coses ... en el proper post podreu veure tot el que tinc començat! Mentrestant ...

2 comentaris:

all you knit is love ha dit...

No sabia que tenies blog! Que bé!

La Llum es preciosa!!

Danni ha dit...

Carme.. un Blog precioso, y tus fotos me gustan un monton. Aye a ver si avisas si haces otra session de punto en la playita.!