dimarts, de gener 16, 2007

PATRO GENÈRIC PER A MITJONS

No, no us espanteu ... jo no tinc prou experiència per fer un patró gerèric per a mitjons que et permeti fer qualsevol tipus de mitjó per a qualsevol tipus de peu ... a anys llum estic jo !!

Però a la web de Kate Gilbert podeu trobar-ho. M'ha semblat molt interessant i sobretot et dona les pautes clares per a fer mitjons en general i no per un patró en concret com molts dels exemples que surten a internet.
L'única pega és que està en anglès! A les novates, espero que ens ajudi si ens volem apuntar al sockapalooza 4, com ha apuntat la Betty.

2 comentaris:

Gaby ha dit...

Carme, que cosas lindas dices de mi país! :) Me alegra que hayas disfrutado. Lastima que no pudiste ir a la zona lanera de Bs.As.
Otra vez será :)

Elbereth ha dit...

Pena que el ingles tejeril y yo no nos llevamos, con lo estupendo que es dibujar gráficos que son internacionales...