dimecres, de juliol 05, 2006

Acabant projectes

Tinc el blog una mica abandonat ... ara a l'estiu fa una mica de mandra posar-se a fer qualsevol cosa, per petita que sigui. Tinc ganes d'arribar a casa, fer deu minutets de migdiada, fer mitja, llegir ... pero no tinc temps per a tot perque tambe he d'anar a buscar els nens, fer el berenar, el sopar, preparar les coses per dema i el dia se m'escapa entre els dits.

Aqui teniu els meus primers mitjons ja acabats. Estic contenta i molt agraïda a les companyes de Barcelona knits per la seva paciencia. La veritat es que portava a les esquenes molts i molts jerseis, pero mai m'havia plantejat fer mitjons i la veritat es que ha estat tota un descobriment. La Llum els mira amb deteniment, si els agafa ...!




Pero no abandono els jerseis, sobretot si son per a nens petits. Aquest es el darrer que he fet. Es per a una petitona que es dira Eva i que m'ha fet correr una mica, perque no estava previst que naixes fins a finals d'agost. L'Eva sembla que te moltes ganes de sortir ... potser es la calor. Espero que li agradi aquest jerseiet i amb la llana que m'ha sobrat li fare uns peuquets.



Ara m'he de tornar a posar les piles perque tinc com cinc nadons mes a la vista i la mes important sera la meva nebodeta que naixera a l'octubre i es dira Jana. Li he de triar alguna cosa ben especial.

I el Kiri, tampoc el tinc abandonat, vaig fent poc a poc i tinc unes 5 o 6 repeticions fetes ... jo crec que abans de marxar de vacances l'haure acabat.

En fi, de moment aixo es tot.

(Accents omesos per facilitar la traduccio)

3 comentaris:

Noe ha dit...

Els teus mitjons sí que estan perfectes! Tinc unes ganes d'acabar els meus per poder-me'ls posar (valenta que és una, posar-se uns mitjons amb "la fresqueta" que fa!

nadine ha dit...

ohhh la teva gossa ho diu amb la mirada... "per quan uns mitjons per mi????" ;)

Elbereth ha dit...

Me parece preciosa esa chaqueta. A ver si gracias al babyboom se dedican también a variar un poco más las revistas de punto para bebés...