dimarts, de juny 13, 2006

Temptacions

Quin dia de temptacions!
Dissabte vam anar a la inauguració de persones llanes . La Jennifer i en Miquel no només han omplert la botiga de llanes precioses, agulles i bosses sinó que hi han posat allò tant especial que fa que quan hi entres ja t'hi sentis "com a casa", es nota la il·lusió i l'entusiasme en cada racó de la botiga. Per cert, gran idea la paret de pissarra, segur que farà les delícies de més d'un/a.

Va ser un dia emocionant sobretot perquè finalment pots posar rostre i veu a tota aquella gent que llegeixes però que no saps com són. Estic molt contenta d'haver-vos conegut i espero que ens veiem de tant en tant o a les quedades o a la botiga de la Jennifer i el Miquel que sens dubte s'ha convertit en un punt de trobada per a totes nosaltres.

I és clar, com vols entrar en un lloc semblant i marxar amb les mans buides ...
Quan vaig veure el set de les Denise interchangeable knitting neadles, els ulls em van per pampallugues, les esperava amb candeletes! I després, amb la bogeria dels shawls vaig pensar (seguint uns bons consells) que el millor seria començar pel KIRI i em vaig decidir per una llana de color vermell de Garnstudio espectacular mescla de seda i lambswool, la silke-tweed.



Aprofitant la diada, vam sortir totes a la plaça, l'Ona va començar una bufanda amb unes troques de llana de color cru i taronja ... (segur que li queden fantàstiques) i va estrenar les agulles circulars que diu que li van molt bé. Amb l'ajuda de la Nun vam començar el Kiri. Ella ja havia fet una mostra i ara tornava a començar. Es va comprar unes llanes precioses per fer el seu Kiri, segur que li queden espectaculars. Jo us mostro els meus petits progressos amb el meu... poc a poc



Per altra banda, el meu primer mitjó està a "punt de solfa". La model te el peu un xic petit, però vaja, ja es veu el que aviat serà un mitjó acabat.


Bé, fins aquí totes les novetats.

Fins molt aviat.

8 comentaris:

maluena ha dit...

Hola Carme!

¡Qué pasada! De un momento a otro me entero que tenés blog y tres posts ya editados!

Mira vos, que bueno, así podemos intercambiar fotos y demás.
Me encanta tu perra, es muy linda. A mi me gustan los perros peludos.

Y qué rápido vas con el KIRI!
Yo al final, con la misma lana haré el FBS.

Titina ha dit...

Que precioso el Kiri!!!!!!!!!!!

Gaby ha dit...

Que bonita lana y el color tambien!! :)

nun ha dit...

Eiii Carme!!! Veig que vas molt be amb el Kiri!!! enhorabona, crec que les passades més complicades son les primeres perque has de estar molt pendent i contant els punts com una boja, després t'en oblides i vas fent. Aviam si ens veiem algun dissabte per la tenda??? Un petonet a l'Ona!!!

Teresa ha dit...

La llana del kiri és preciosa. !Quina enveja, però de la sana! Caldrà fer una romeria a Barcelona-Plaça de la Llana per a vorer totes eixes meravelles, i per a conèixer-vos a totes.

Gatuca Guapa ha dit...

Precioso el Kiri y los calcetines!!

Noe ha dit...

Realment el teu kiri és preciós! algun dia m'atreviré! :P

Danni ha dit...

Caray.. te esta quedadando de maravilla y el color es una chulada. Tengo muchas ganas de verlo mas de cerca..! Ah si, antes que lo olvido, ya tengo la "J".. falta que me digas tu correo.! Si quierres, me lo dejas en los "Post-it" y luego lo borro!
Feliz verbena !